Romeo y Julieta

 
Akşam Olmuş İşler Bitmiş Hafif Bir Yorgunluk Üstümüzde Dışarıda Trafik Var Siz Olsanız Ne Yapardınız? 

 
Sivri Uç Sarımı Kesimi Kolaylaştırdığı Gibi Dudaklarınıza Oturan Çekimini Daha Keyifli Kılan Bir Şekilde Görüntüsüde Oldukça Güzel Kalınlığı Göz Dolduruyor
 
 
Yüzük Çapı: 52
Uzunluğu: 140mm
Ağırlık:12,45gr
Menşei: Küba
 
Elinize İlk Aldığınız Anda Kendini Sevdiren Başka Bir şeyle İlgilendirmeyen Küba Puro’su🙂 Verdiği Tat Tarif Edilemez İlk Başlarda Ot Saman Kuru Ot Tadı Gelsede Sizi Yanıltmasın İlerledikçe Bal Kakao Kömür Tatlarıyla Kedine Bağlayan Bir Puro Ben Çok Keyif Aldığımı Söylemeliyim Size de Tavsiye Ediyorum Oldukça Başarılı
 
 
 
 
Bakmayın Böyle Küçük Durduğuna 14cm lik Boyuyla Gayet Büyük 52’lik Yüzük Boyuyla Gayet Kalın Uzun Saatler Keyifle İçilebilen Bir Puro’dur
 
 
Yaklaşık 35-40 Liraya Gelen Belicosos Fiyatını Hak Ediyor Kutu Fiyatında Daha Uyguna Bulmak Mümkün O Zamanda Meblağ Yükseliyor Buna Çözüm Olarak Bir Arkadaşınızda Ortak Alabilirsiniz Benim Tavsiyem Budur Çünkü Ben Öyle Yapıyorum.
 
 
 
Yakma Konusunda ki Tavsiyem Acele Etmeden Isıta Isıta Yakılmasıdır Kalın Puroları Yakarken Biraz Daha Dikkat Etmek Gerekiyor Küçük Purolar Gibi Çabuk Toparlaya Bilmiyor Bazen Ziyan Olmasını İstemeyiz
 
Zaman Kısıtlamanız Varsa Hiç Yakmayın Derim ve Yanında Sert Bişeyler İçmenizi Tavsiye Ederim Sade Kahve Viski Olmadı Türk Kahvesi İyi Gider Söndürüp Yeniden Yakmaya Karşı Biri Olarak Tabiki Tavsiyem Tek Seferde İçmektir.
 
Romeo y Julieta’in no:1 Tubos’unu İçtiyseniz Sakın Bununla Kıyaslamayın Markaya Karşı Ön Yargınız Oluşmasın Bende Biara Olur Gibi Oldu ama Bunu Deneyince Anladım
 
 
Sonlara Doğru Bir Hüzün Kaplayabilir İçinizi Bitmesin Hiç Gitmesin Diye Baka Kalırsınız Arkasından Küllerine Doğru🙂 Tekrar Tekrar Sipariş Edeceğim.
 
Tekrar Görüşmek Üzere Bol Dumanlar

Yorumlar kapatıldı.