Ramón Allones Specially Selected

İçim Kalitesi Oldukça Yüksek İlk Başlarda Sertliğini Gösteriyor Ama Kolay Çekimiyle Sizi Yormuyor Türkiye’de Ramon Allones’in Bu İçtiğim Specially Selected’den Başka Bir Çeşitini Görmedim ama Zannediyorum en iyi Puro’su Bu

Yüzük Çapı: 40
Uzunluğu: 102mm
Ağırlık:5.91gr
Menşei: Küba
Yakış Konusunda Bir Örnek Foto Aşağıda Puro Kibriti,Sedir Çırası(Tavsiyemdir.) yada Herhangi Bir Tahta Çubukla Yakabilirsiniz Bir Forumda Biri Starbuks’daki Tahta Kaşıkları Kullandığını Söylemesi Benide O Yöne Teşvik Etmiştir.Güzel Yakıyor Üstelik Ücretsiz🙂
İlk Nefesten Son Nefese Kadar Sertliğini Koruyor.Ben Küba’nın Sert Çocuğuyum Diyor Size, Özellikle Her Puroda Olmaz Bu Gövde Kokusu Bir Harika İçinize Çekmeye Doyamazsınız Ben Kaç Kere Kokladım Hatırlamıyorum Kahve Ve Bal Kurusu Gibi Çok Karakteristik Bir Kokusu Var Eğer Alırsanız Direk Burnunuza Götürün🙂
 
 
Fiyat Konusunda Ortalama Bir Puro Yaklaşık 35-40 tl Civarında Ama Tadı Ve İçim Süresi Göz Önünde Bulundurulursa Gayet Hak ediyor Fiyatını 
Yoğun Dumandan Dolayı Açık Havada Tüketilmesinden Fayda Var Evde Hemen Siner Kokusu(Tabi Hoşuna Giden Olabilir Ben Gibi) Zaten Yaz Geldiği İçin Artık Rahatız.Birde Bunu Viskinin Yanında Deneyeceğim Onuda Başka Bir Zaman Yazarım 
Dostum O Gece Partagas serie d No: 4 i Tercih Etti O da Çok Sevdiğimiz Devamlı İçtiğimiz Bir Purodur.Daha Sonra Onlada İlgili Yazacağım Herkese İyi Günler Bol Dumanlar

Yorumlar kapatıldı.