Ekonomik ‘Balmoral’

Adını İskoçyadaki Balmoral Kale’sinden Almış Bu Puro Dominik Cumhuriyeti Tarafından Üretilmektedir.Benim Şahsen Çok Sevdiğim Arada İçtiğim Yumuşak İçimli

Yaklaşık 45dk. Süren Kahve,Bal,Tahta ve Bitki Tatlarıyla Keyifli Bir Puro’dur

 

Yüzük Çapı: 42

Uzunluğu: 145mm
Ağırlık:9,75gr
Menşei: Dominik
 
 
 
Yeni Başladığım 2011 Yazıydı Ozamanlar Tanışmıştım Bu Dominikli Puroyla Corona Tubos Modeli Tubos Olduğu İçin Taşıması Kolay Şapkası Kesik Olduğunu İçin Kesme Derdi Yok Fiyatı Desen 10-12 ye Bulabiliyosun Doğal Olarak Bir Kaç  Adım Öne Çıkmıştı Yeni Başlayan Biri Olarak Tercih Sebebiydi Tabiki Ozamanlar Daha Bilmiyorum Partagas,Cohiba vs.. Tadı İçimi Onların Çok Altında Olduğunu Onları Deneyince Anladım ama Alışkanlığın ve Vakit Sorununa Karşı Hala İçmekteyim Çünkü İçim Süresi Kısa ve Dogal Bir Yumuşaklık Olduğundan Öğlen Molasında İçebiliyorsun Yaklaşık İçim Süresi 45dk.
 
 
 
 
Peki Asıl Sorulması Gereken En İyileri Bildiğin Halde Neden Balmoral İçersin Birçok Sebebi Var Yukarda da Bahsettiğim Gibi Aslında Ticari Boyuttan Bakarsak Kübalı Rakipleriyle Nasıl Başa Çıkacaksın Bir Dominikli Olarak Madde Madde Yazayım Avantajlarını;
 
  • En Önemlisi Benim Gözümde Tadı (yumuşak)
  • Fiyatı Çok Ekonomik
  • Boyutu Küçük Değil El ve Göz Dolduruyor
  • Taşıması Hazırlaması İçmesi Kolay (Tüpde,Kesik,Dengeli Yanış)
  • İçim Süresi Ne Çok Kısa Ne Çok Uzun 


 
25’li Kutu ve 3’lü Kutu Halinde Satılmaktadır. Ben Hiç 3’lüsünü Görmedim 
Tıpkı Romeo y Julieta No:1 Gibidir Ben Arasında Seçim Yapıcak Olsaydım Balmoralı Seçerdim Üstelik Romeo y Julieta No:1 Corono Tubos 25 tl Civarında 2 Katı fiyat Farkı Var
 
 Sonuç Olarak Her Zaman Humidorunuzda Bulunması Gereken Eşe Dosta Gönül Rahatlığıyla Hediye Edip Dostlarla Her Daim İçebileceğiniz Bir Puro Günlük İçim İçin İdeal Tavsiyemdir.
Bol Dumanlar Görüşmek Üzere
 

 

Yorumlar kapatıldı.